z13

Der er mange, der i dag kan opleve en stilstand af deres subscribers – og det med god grund. Vi er alle dagligt udsat for et overload af information online. Og det betyder, at vi strategisk begynder at sortere information fra for kun at kunne koncentrere os om det, som der virkelig giver mening for os.

Og formår du ikke at give værdifuld content til dine brugere, vil du således opleve, at de falder fra og raten af nytilkomne vil stå stille eller måske endda dale.

Kend din målgruppe

Heldigvis er en god og vækstende email liste noget, du kan arbejde for.

For det første handler det for dig om at have et godt kendskab til din målgruppe. Det vil sige, at du skal vide, hvad det er, de vil have, hvilke problemer de har, og hvad du kan gøre for dem. Derudover skal du vide både hvor og hvornår, du skal ramme dem med dit content. Og så er det vigtigt, at alt det content, du udarbejder, er grundigt.

En e-mail skal således ikke blot skrives på 30 minutter. Det kan godt tage flere timer, og især emnelinjen bør være en tidskrævende proces for dig at få på plads.

Skriv værdiskabende content

Når du gentagne gange viser dine subscribers, at du formår at give dem interessant indhold – som de har skrevet sig op til, vil de forblive på din liste. Og bedst af alt vil de også begynde at interagere med dine mails, så du får nogle bedre statistikker.

Med tiden vil du også opleve, at din email liste vil gro, netop fordi at folk bliver opmærksomme på, at du virkelig holder, hvad du lover, når du fortæller, at det er givende at skrive sig op til din email liste.